Schrijf een review
en help anderen met hun keuze door jouw ervaring te delen.
3Y Lenovo Support (Premier Support + KYD + 3Y SBTY + International Upg)
Lenovo 3Y SUPPORT (ONSITE+KYD+PRE+SBTY)
3 Year Premier Support with Keep Your Drive (KYD), Sealed Battery (SBTY) and International Upgrade
3 Year Premier Support
Lenovo TM Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling. Profiteer van een directe lijn met onze beste technici die eerst luisteren en vervolgens elk probleem snel oplossen, zonder scripts. Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum.
Technische ondersteuning met het verschil van Premier
• Ervaren technici.
• End-to-end casemanagement.
• Problemen worden sneller en in één keer opgelost.
Wil je een stapje verdergaan als het gaat om ondersteuning voor je bedrijf en je werknemers? Lenovo Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling.
We begrijpen dat de IT-afdeling de efficiëntie moet verhogen, de complexiteit moet verminderen en ervoor moet zorgen dat je eindgebruikers kunnen blijven doorwerken. We weten dat je eindgebruikers snelle ondersteuning zonder frustraties verwachten. Lenovo kan dit bieden.
Premier Support Center
• Geavanceerde technische ondersteuning, 24 x 7 x 365 beschikbaar
• Speciaal telefoonnummer en geen menu waar je doorheen moet lopen
• Eén contactpersoon voor end-to-end casemanagement en escalatie
• Ondersteuning voor hardware en OEM-software (1)
Technical Account Managers (TAMs)
• Proactief relatie- en escalatiebeheer
• Persoonlijke aanbevelingen voor je bedrijf
• Uitgebreide kwartaalrapporten en accountoverzichten
VIP Treatment
• Vooraan in de wachtrij voor serviceaanvragen
• Service op locatie op de volgende werkdag (2)
• Garantieclaims inclusief arbeid en onderdelen (2)
Waarom Premier Support?
Als IT-budgets krimpen, bent u genoodzaakt de complexiteit en operationele kosten te verminderen en manieren te vinden om de efficiëntie van uw IT-ondersteuningsteams op een hoger plan te brengen. Lenovo™ Premier Support biedt ondersteuning bij het beheer van routinematige ondersteuningstaken, waardoor uw ITpersoneel de tijd heeft om zich te richten op strategische activiteiten die essentieel zijn voor het verbeteren van de organisatie.
Wij kunnen de productiviteit van uw eindgebruikers verbeteren en systeemdowntime beperken met directe toegang tot ervaren Lenovo™ technici die geavanceerde software- en hardwareondersteuning bieden, zonder script. Lenovo's™ TAMteams leveren end-to-end casemanagement voor een snellere probleemoplossing, zonder gedoe.
Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum.
Dat is het verschil van Premier.
3 Year Premier Support
(1) Niet inbegrepen: Ondernemingssoftware Software die niet door Lenovo is geleverd Reserveonderdelen en onderhoud die niet binnen de garantie vallen
(2) Als onderdelen niet op voorraad zijn, kan dit leiden tot vertraging. Niet beschikbaar in alle landen. Als Lenovo bepaalt dat het probleem met je product wordt gedekt door de productgarantie maar niet kan worden opgelost via de telefoon of door een onderdeel dat door de klant wordt vervangen, wordt de reparatie op locatie uitgevoerd. Als je belt na 15.00 uur plaatselijke tijd, is voor de service een extra werkdag nodig. Service op locatie is alleen beschikbaar in stedelijke gebieden. Service op de volgende dag is niet gegarandeerd.
(3) Niet beschikbaar in alle landen.
(4) Verschillende niveaus beschikbaar. Selecteer de criteria die van toepassing zijn. Voor meer details kan u vrijblijvend uw locale Lenovo vertegenwoordiger contacteren.
3 Year Keep Your Drive
De Lenovo-service Keep Your Drive vormt een handige, veilige manier om je schijven en vertrouwelijke gegevens te behouden in geval van een defect.
Als je deze service niet koopt en de vaste schijf defect raakt terwijl deze nog onder de garantie valt, zal Lenovo de defecte schijf vervangen en de oude schijf houden.
Met Keep Your Drive houd je zelf je schijfv en je vertrouwelijke gegevens. De dekking van Keep Your Drive loopt gedurende de duur van de beperkte garantie van het systeem (zelfs als de schijf wordt vervangen).
Deze service dekt:
• Meerdere schijven
• SSD-stations
• Vaste schijven
3 jaar Garantie voor verzegelde batterij (Add-On)
Voor elke computer met een verzegelde batterij geldt standaard 1 jaar garantie op de verzegelde batterij. Bescherm je investering door de batterijgarantie van 1 jaar te verlengen en ervoor te zorgen dat dit cruciale onderdeel dezelfde dekking krijgt als de rest van je apparaat. De garantie voor een verzegelde batterij is beschikbaar voor een dekking tot 3 jaar.
Voordelen
• Lage kosten vooraf die aanzienlijk lager zijn dan de kosten van een vervangende batterij die niet onder de garantie valt
• Je kunt er zeker van zijn dat de batterij effectief en efficiënt wordt vervangen door technici die door Lenovo™ zijn gecertificeerd
• Verzegelde batterijen zijn moeilijk te bereiken en kunnen niet door de klant worden vervangen
Internationale Garantieupgrade
Reis je internationaal? Schaf de Internationale Garantieupgrade aan om de dekking van je Accidental Damage Protection, Keep Your Drive service en verzegelde batterij garantie uit te breiden. (1)
(1) Onder de Lenovo PCSD overeenkomst is de service voor ADP, Keep Your Drive en de verzegelde batterij garantie beschikbaar in het land van aankoop en is dit niet overdraagbaar wanneer een systeem naar een ander land wordt verplaatst. De Internationale Garantieupgrade maakt het mogelijk om in andere landen te claimen wanneer deze services worden aangeboden en wanneer het device ondersteund wordt in dat land.