Productcode: SMMJ2ZM/A | EAN/UPC: 0195949846182
Schrijf een review
en help anderen met hun keuze door jouw ervaring te delen.
AppleCare f/ Enterprise, iPad Pro 13" (M4), 24 months, Tier 3
Apple AppleCare f/ Enterprise, 2 jaar, Ter plaatse, 24x7
Snelle service op locatie en 24/7 support om je eindgebruikers draaiende te houden.
Dekking voor elke Mac, Apple Studio Display, iPhone en iPad.
AppleCare for Enterprise biedt je onder andere flexibele service-opties, snelle service op locatie en reparatie of vervanging van devices binnen een werkdag.
Wereldwijd hardwarereparatie op locatie.
Afhankelijk van het abonnement dat je kiest, heb je de keuze uit twee, drie of vier jaar dekking voor service op locatie, gerekend vanaf de aankoopdatum van de hardware. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt dit zo snel mogelijk verholpen door AppleCare for Enterprise. Je hardware kan al de volgende werkdag ter plaatse worden gerepareerd, of bij een Apple Authorized Service Provider in het wereldwijde netwerk van Apple. Met de tool voor het opzoeken van service op locatie kun je checken of dit op jouw specifieke locatie beschikbaar is.
Aanvullende reparatie of vervanging van devices.
Naast de hardwarereparatie op locatie kun je tot wel 4 procent van je gedekte Mac-computers of Apple displays laten repareren, of tot wel 10 procent van je gedekte iPads of iPhones. Met welke reden dan ook, zonder extra kosten. Meestal kan Apple al binnen één werkdag voor reparatie of vervanging zorgen.
Support voor eindgebruikers
AppleCare for Enterprise kan je interne helpdesk werk uit handen nemen door je eindgebruikers 24/7 telefonisch technische ondersteuning te bieden. Ze kunnen terecht met vragen over de hardware en de besturingssystemen van Apple, Apple apps zoals Keynote, Pages en Numbers, en over persoonlijke accounts of instellingen.
Support voor de IT-afdeling
Onder AppleCare for Enterprise valt ook AppleCare Help Desk Support, waarmee je onbeperkt recht hebt op telefonische ondersteuning voor hardware- en softwarediagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor op Apple gebaseerde oplossingen. Wanneer je belt, kun je ook hulp krijgen voor Apple Business Manager of Apple School Manager.
Voor complexere problemen kun je via AppleCare for Enterprise per jaar ook één keer gebruikmaken van support voor de IT-afdeling. Je krijgt dan ondersteuning bij complexe implementatie- en integratieprocessen, waaronder MDM en Active Directory.
Daarnaast kun je tegen een meerprijs extra IT-ondersteuning regelen via een AppleCare OS Support-overeenkomst.
We hebben altijd een abonnement dat bij je past. Of je nu regelmatig hulp nodig hebt, of alleen af en toe een vraag wilt stellen.