€ 0,-
Panier

Premier Support Plus en détail

Date de dernière mise à jour 10/31/2024 dans la catégorie Materiél

De voorspellings- en preventiefuncties in combinatie met aanvullende beveiligingsdiensten voor een uitstekende ondersteuningservaring.

Help uw IT-afdeling problemen voor te blijven, de productiviteit van uw bedrijf te beschermen en positieve ervaringen voor werknemers te bevorderen met snelle oplossingen voor problemen en dag en nacht toegang tot supporttechnici.

international upgrade

Premier Support:
VIP-dekking voor zowel IT-personeel als eindgebruikers die de productiviteit verhoogt met toegang tot uiterst deskundige probleemoplossers. Ze zijn 24u/24u beschikbaar en hebben prioritaire toegang tot onderdelen met NBD-modules en reparatiewerkzaamheden tcer plaatse.

international upgrade

International Services Entitlement (ISE):
Reist u wereldwijd voor zaken? Dan hoeft u niet ongerust te zijn. ISE breidt de dekking van ADP, KYD en SBTY internationaal uit.

warranty

Service Engagement Manager (SEM):
De Lenovo Global Support Expert en Customer Advocate zijn er voor u. Deze personen zijn de enige contactpersonen met wie u contact moet opnemen bij problemen met de levering van diensten, escalatie en het rapporteren van assetprestaties voor uw organisatie.

accident protection

Proactieve en voorspellende ondersteuning:
AI-inzichten, aangedreven door Lenovo Device Intelligence, leveren proactieve en voorspellende waarschuwingen die preventieve maatregelen mogelijk maken om downtime te voorkomen en de productiviteit te garanderen.

international upgrade

Sealed-Battery-dekking (SBTY):
Lenovo-gecertificeerde technici zorgen ervoor dat batterijen efficiënt worden vervangen wanneer dat nodig is, waardoor periodes van stilstand worden geminimaliseerd en de veerkracht van uw bedrijf wordt verbeterd.

laptops

Accidental Damage Protection (ADP):
Van een gemorste koffiekop tot stroompieken: ADP bespaart doorgaans 28-75%* in vergelijking met de kosten van reparaties of systeemvervangingen.

accident protection

Dekking voor consumentenproducten:
als een consumentenapparaat het beste bij uw behoeften past, is dat geen probleem. U moet uw Premier Support Plus niet afstaan en u geniet van exact dezelfde VIP-ondersteuning.

Hoe kan ik mijn computer het beste upgraden op basis van de basisgarantie (uitgangspunt) die mijn computer heeft?

Uitgangspunt Goed Beter Best
1 jaar verzendgarantie 3 jaar verzendgarantie 3 jaar garantie ter plaatse 3 jaar Premier Support
3 jaar verzendgarantie 3 jaar garantie ter plaatse 3 jaar verzegelde batterij 3 jaar Premier Support
3 jaar ter plaatse 3 jaar Premier Support 3 jaar verzegelde batterij Extra bij 3 jaar PS, 3 jaar ADP One protection Ongevallenbescherming
1 jaar Premier Support 3 jaar Premier Support 3 jaar verzegelde batterij 3 jaar Premier Support Plus
3 jaar Premier Support 3 jaar verzegelde batterij 3 jaar ADP One protection Ongevallenbescherming 3 jaar Premier Support Plus